Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Er Bibelnøglen ikke nået frem?

Har du ikke modtaget Bibelnøglen som forventet, så indgiv en reklamation her

Er Bibelnøglen ikke nået frem?

Bibelnøglen leveres af firmaet PortoPartner. Det vil sige, at de fleste af jer vil få jeres Bibelnøgle sammen med jeres reklamer, og nogle få vil få den med PostNord.

Bibelnøglen for juli kvartal 2017 leveres i uge 24.
Har du IKKE modtaget Bibelnøglen endnu, beklager vi mange gange, og PortoPartner vil sende et nyt hæfte til dig, hvis du registrerer det HER.

Vejledning

  1. I “Kategori” vælger du den måned, som din manglende Bibelnøgle gælder fra.
  2. Skriv dit navn.
  3. Skriv din adresse. Når du har skrevet de første to bogstager, kommer der en række forslag frem. Fortsæt med at skrive, til det er den helt rigtige adresse.
  4. Tryk på “Indgiv reklamation”. Derefter sendes hæftet med PostNord til dig.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til info@blr.dk eller ringe 8227 1337.